Kedvenc gasztropoénom
2013. szeptember 05. írta: világevő

Kedvenc gasztropoénom

Nem szoktam vicces képeket közzétenni, de ez üt.

Forrás: a világ talán legjobb magazinja, The New Yorker

anteaters.jpg"Akkor most várunk."

[Még van hely a szeptember 11-i Világevő Brazil Vacsorán, csodás dél-amerikai húsok korlátlanul!]

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr445495966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élhetetlen 2013.09.05. 17:18:12

Tényleg ütős, de ne értékeld nagyon túl embertársaidat. Hosszú másodpercekig néztem a képet, mire rájöttem, hogy hangyákra várnak!
Off.
Az idén rendesen becsavarodtam, (rámfért volna pár hangyász). Láttam én már lakásban hangyát, de úgy vonulni szoktak, felismerhető terepen, kiírtható módon. Az idén a mosogató feletti felcsavarozott faliszekrényben, (magyarul látom körülötte a falat) a fedeles lisztesdobozaimban dagonyáztak. Úgy, hogy sem a talajon, sem a falicsempén nem láttam egyet sem. Összes liszt kiöntve, egy kis piretrin a szekrénybe, és az egyik lisztesdobozba került egy kis friss liszt. Elutaztam hat hétre. Hazajövök, a lisztben újra ott feredőznek a dögök. Eluralkodott a pánik, mindent kirámoltam, és a cseppet sem konyhabarát kültéri hangya, csótány stb írtóval fújtam be a szekrényt (ez volt otthon, a terasz miatt). Ez három hete volt, most még rend van, de máig nem tudom, hogy kerültek oda, úgy, hogy, ismétlem, sem a talajon, sem a falon nem láttam egyetlen bóklászó egyedet sem. Sajnálj, és drukkolj!)
Off vége.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2013.09.05. 17:30:47

@élhetetlen: nekem se esett le azért azonnal, de pont ez benne a jó!
hangyákkal kapcsolatban nekem a teljes kiszámíthatatlanság a fő tapasztalatom, néha felbukkannak, aztán ugyanolyan megmagyarázhatatlanul nyomtalaunl eltűnnek. hajrá!

valakiatömegből 2013.09.05. 18:29:06

Nekem bejött. 1 másodperc és megvolt. Nagyon ütős.

venator 2013.09.05. 20:34:20

Már bocs fiúk, de a hangyászok mégis mi másra várnának? :)

Pesti Kornél 2013.09.05. 21:04:17

No time. Vagy csak rá vagyok állva az ilyen poénokra Garry Larson miatt, vagy alapból hangyás vagyok, ki tudja.

2013.09.05. 21:22:31

@venator: hogy mire várnának a hangyászok?

1. tapsra
2. evőeszközre
3. pincérre
4. a kormány bukására
5. evolúciós ugrásra
6. a Hangyászmessiás eljövetelére
7. kommunista szombatra

amúgy meg nem biztos, hogy mindenki felismeri a hangyászokat!
:-)

hot-spot (törölt) 2013.09.05. 21:30:08

Nem tudom milyen íze lehet a hangyának.
Pedig már ettem olyat,amikor a palacsintasütő olajába beledöglött egy egész boly,én meg azt hittem,hogy csak leesett panírdarabkák még az előző sütésből.

isssti 2013.09.05. 22:25:56

Asszem a közel, s távoli környezetünkben elég kevés hangyászt láthatni..
Nagyjából nekem 45 év alatt 0-t sikerült.
És még hozzá a rajz sem a legjobb..

A dobostortát viszont (én is) szeretem.
De csak ha jól készítik!

cyan 2013.09.05. 22:38:49

@élhetetlen: próbáld ki az egész fahéjat. Állítólag utálják a hangyák.
Itt egy recept hangyák ellen:

2 liter vizet felforralok, majd belegyűrök jó sok diófalevelet, amit a kis zöld szárával együtt vágtam le. Megvárom, míg kihűl, kiszedem a leveleket, és spriccelős flakonba teszem. Levél megy a komposztba, elriasztja a legyeket, meg a hangyákat. Az összes növényre jó, a spenótra is fújtam, meg a salátákra is.

MarcusFenix 2013.09.06. 07:37:14

@hot-spot: szar ügy ha már ilyenekkel kell feldobnod a kaját hogy legyen benne némi hús is! :)))

hot-spot (törölt) 2013.09.06. 09:10:08

@MarcusFenix: Norton lakásában ez volt kéznél.

digitime 2013.09.06. 09:14:19

Nekem is megvolt, ahogy elolvastam a szöveget. Lehet, épp ezért nem érzem túl ütősnek.

Zsoo 2013.09.06. 11:43:06

Csótány ellen tudtok valamit?

2013.09.06. 12:55:42

@cyan: a diófalevél NEM KOMPOSZTÁLHATÓ! Kifőzve sem! Iszonyú savas, tönkrevágja a komposztot.

Momina 2013.09.06. 14:37:15

@cyan: A diólevelet nem szabad a komposztba rakni, úgy tudom.

Tapmancs 2013.09.06. 14:41:24

Én még arra se jöttem rá hogy hangyászok vannak a képen. Azt hittem valami "manók", vagy karikatúra. :)

kifordított nagyanyó 2013.09.06. 15:10:33

Én 3 éve láttam először a képet.
Magyarázzátok már el lécciii !!!
XD

Mészáros Laci 2013.09.06. 15:27:21

@kifordított nagyanyó:

A hangyabolyban nagy gyász,
amikor jő a hangyász.
Föltúrja mindet sorra
karma meg hosszú orra.
Hinnéd, hogy ez csak jelmez,
ám ismeri a termesz,
és így sikolt:
- Kegyelmezz!
De nem hall őkegyelme,
és ragadós a nyelve.

(Kaláka: Nálatok laknak-e állatok?)

Mészáros Laci 2013.09.06. 15:28:56

@Momina:

...én is úgy tudtam, de annyi diólevelem volt, hogy nem tudtam mit kezdeni velük. És elkomposztálódott, amikor forgattam, eszméletlen tömegben kunkorogtak benne a rózsaszínű földigiliszták. Aztán jöttek a tyúkok.
süti beállítások módosítása