A 7 legjobb karácsonyi gasztroajándék 2013.
2013. december 13. írta: világevő

A 7 legjobb karácsonyi gasztroajándék 2013.

Na akkor itt a VIlágevő javaslat 2013. legjobb gasztroajándékaira. Én bármelyiket örömmel megkapom, akinek komolyak a szándékai, postacímet privátban adok! :)

 

 

KitchenAid, a klasszikus

Ennél azért még mindig nem találtak ki jobb gasztroajándékot, a konyhai robotgépek legszebbike nem mellesleg minőségben is nagyon komoly. Az egyetlen probléma az lehet, hogy melyik szín legyen? A populáris, de nagyon szép piros, vagy inkább mondjuk a krém? Esetleg króm? Na ez az.
www.kookta.hu

Saját készítésű ajándék (fotópóló, fotócsempe)

Itt most kevesebb a meló, inkább csak az ötlet kell hozzá, aztán simán lehet csinálni olyan ajándékot, ami gasztro is, hasznos is. Pár pólót már csináltattam, hordom is rendszeresen, legutóbb épp Vietnamban arattam nagy sikereket például a disznóbontós pólómmal, egyéni, jól néz ki és kifejezetten vidám. Mondjuk Izraelben vagy arab országokban nem venném fel. A csempével most próbálkoztam először és nagyon tetszik, szerintem még tányéralátétnek is jó lesz, sőt lehet rá kérni mágneses bevonatot és akkor hűtőmágnes is lehet. Sajnos épp nem újítok fel, így beépíteni nem fogom tudni. (Fürdőszobába is lehetne vicceseket...) Aki meg nem tud dönteni, árulnak vócsereket is, akkor a megajándékozott maga találhatja ki, hogy milyet szeretne.
www.digilabor.net

Mautner Zsófia: Főzőiskola

Kezdők számára tökéletes indítás az önálló gasztronómiai kalandozáshoz, ideje lecserélni a polcokon a kiöregedett elődöket, mehetnek nyugdíjba. Ebben tehát nem a Chili&Vanílián megszokott ételek receptjei, hanem az egyszerű, de annál fontosabb alapok vannak, a szokásos minőségben és alapossággal megírva.
chiliesvanilia.blogspot.hu

sok kicsi jótékonysághoz tomboljegy
Szombaton utoljára lehet benevezni a legizgalmasabb gasztrotombolára, aminek a legfontosabb tulajdonsága az egyedülálló nyeremények mellett, hogy minden befolyó pénz jótékony célra, rászorulóknak megy, természetesen étkeztetési célra, azaz éhezők és szegénységben élők kapnak enni belőle. Idén is betársult mellém a Costes, így - nyilván elfogult vagyok - idén is mi kínáljuk messze a legizgalmasabb és legexkluzívabb gasztroajándékot! :)
www.sok-kicsi.hu
Sous Vide Supreme
Miközben óriási szolgálatot tesz - akár alacsonyabb rendű - húsok hibátlan el(ő)készítésénél, a zöldségekkel is csodákat művel, aki otthon szuvidál, azonnal bekerül a gasztroelit legfelső kasztjába, akár sznoboskodáshoz, akár a valódi előnyök miatt, de elég nagy poén egy ilyen készülék. Nem véletlen, hogy a legjobb éttermekben szinte kötelező a szuvidálás. (Írtam a gyakorlati használatáról elég sokat korábban, Bíró Lajossal is elmagyaráztattam a lényeget, csak sajnos nem tudtam nyugton maradni közben a kamerával
Lego étterem
Írtam róla, még mindig rettentően tetszik, egy hibája van csak, hogy elvileg csak január 1-től elérhető, amit nem is igazán értek... Mondjuk szerintem bárki (én pl tuti) örülne annak is, ha csak egy vócsert találna a fa alatt róla, aztán majd játszik vele pár héttel később, amikor megérkezik.
Szagos borkönyv
Zseniális találmány, egy szagolható boros könyv, amiben végre nem elképzelni kell az illatmintákat, hanem kicsit megkapargatni a megfelelő felületet és máris lehet szagolni (scratch&sniff). Óriási ötlet.
myessentialwine.com/book

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr135685295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása