Breaking news: lebuktam, 17 éves korom óta enyém a Pléhcsárda!
2015. június 02. írta: világevő

Breaking news: lebuktam, 17 éves korom óta enyém a Pléhcsárda!

Világméretű összeesküvésről rántotta le a leplet Anthony Bourdain segítségével a Cink.hu és a 444!
Vigyázat, nyomokban hülyeséget tartalmaz(hat)!

screen_shot_2015-06-02_at_10_23_24.png

Screenshot a videóból, CNN

Ahogy a budapesti adás trailerének első mondatából kiderül, 25 éve vezetem a Pléhcsárdát, a munkásosztály kedvelt falatozóhelyét. Sajnos látszom is, és nem a legjobb formámat mutatom, megszólalásig hasonlítok Bábel istvánra, aki valójában csak a strómannom. :)

Itt látható a videó, ahol már az első mondat az enyém, András Dzsókutiként!

Ezt írt a cink.hu, ezt a 444, köszi, hogy szóltak, hogy a halhatatlanság újabb lépcsőfokára hágtam ezennel!

És ezt a posztot írtam, amikor New Yorkban találkoztam a műsor producerével, aki persze gyorsan el is vitt kajálni a stáb kedvenc büféjébe, mondván, hogy ezt ismernem kell, ha igazán jót akarok!

Közben éppen sokkal fontosabb vendégeket kísérgetek Budapesten, tényleg jó helyekre:

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr117511378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gizmo26666 2015.06.03. 08:47:10

Ha már BBC, akkor hozzák Jeremy Clarksont is. Egy cigivel a szájában ő meg tudná kritizálni ezeket a vénatömítő kajákat.

OkoskaTo:rp 2015.06.03. 11:11:13

A Pléhcsárda (alias Bádog Gundel) nem pusztán az egykilós sülthúsairól nevezetes, hanem arról is, hogy elvitelre sima nejlonzsacskóba teszik a krumplit-husikát. Tárolóedény nélkül.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2015.06.03. 11:31:42

@OkoskaTo:rp: nem teljesen véletlen, hogy soha nem voltam még...

totalnick 2015.06.03. 15:20:42

Szerintem túl nagy adagot adnak. Esélytelen, hogy egy ember megegye. Az ára is kétszer akkora, szóval spórolni nem itt fogsz. És kérésre sem adnak kisadagot, mert "olyan nincs" :-) Viszont két embernek egy adag, az árban is, és mennyiségben is elfogadható. Már csak az olajat kéne kisajtolni belőle, mert minden kaja tocsog benne. -ami még laktatóbbá teszi... és így még esélytelenebb megenni az óriás adagokat. Szóval nem erőltetem a helyet, de az tény, hogy a tulaj (és a gyerekeinek) a látványa, vagy a beszéde meghozza az ember étvágyát. Érdemes megnézni ezt az ötperces (vicceskedő) riportot: www.youtube.com/watch?v=qOyubJ6M4s8

rambo13 2015.06.03. 16:58:18

valószínű, h a legjobb ami elmondható róla, h ott forgatták ezt a zseniális filmet:
www.youtube.com/watch?v=DYgWtL5m-V4
süti beállítások módosítása