Saját szememmel kényszerültem végignézni egy vacsorámat
2013. december 13. írta: világevő

Saját szememmel kényszerültem végignézni egy vacsorámat

Saját szememmel voltam kénytelen végignézni egy teljes vacsorát, egy komplett degusztációs menüt a napokban, miután lemerült a telefonom és otthon felejtettem a fotógépemet.

Screen Shot 2013-12-13 at 08.27.50.png
(ASCII Art innen)

Elég durva szituáció volt, a telefonom lemerülése még nem kavart fel annyira, de amikor megtapogattam a zsebem, és rájöttem, hogy nincs ott a fotógép, kezdtem pánikba esni. De aztán összeszedtem minden bátorságomat és folytattam a vacsorát!

[Itt most egy kép lenne]

A barátaim őrültnek neveztek emiatt a vakmerő kaland miatt, jöttek sorban a fogások és én arra kényszerültem, hogy a saját szememen keresztül fogadjam be a látványt! Többen elfordították a fejüket az étteremben, attól tartva, hogy nem úszom meg komolyabb egészségi károsodás nélkül, hiszen egyáltalán semmilyen technikai eszköz, se egy objektív, de még egy szemüveg se volt köztem és az ételek között!

[Itt most egy kép lenne]

Hogy a helyzet drámaiságát érzékeltessem, így nézett ki szemből a szituáció, felül a fejem, alatta a tányér az étellel (egyébként egy nagyon finom konfitált galambmell volt, csokoládés-meggyes espumával és IKEA-könyvespolc-chips-szel, phó-mártással, hozzá burgonyapürés minimacaronokkal, de ez talán látszik is a képről):

.iiIIIIiii.
I O O I
 I _I_ I
 L___I

._==m_

A pulzusom végig az egekben volt, hónapokra elég adrenalint ellocsoltam belül. Semmihez sem hasonlítható élmény volt, élénk, izgalmas, színes: egészen olyan, mintha ott lennék! Az egyetlen igazán nagy gond az volt, hogy mit csináljak a kezemmel, hiszen normálisan minimum az egyikben fotógép van, a másikban videókamera. Illetve furcsa volt még melegen belekezdeni a kajákba, a többiekkel egy időben. Azért megpróbálok felkutatni képeket a neten erről a menüről, ne vesszen teljesen kárba az ára.

---

Na közben összeállt a 7 legjobb gasztroajándék listája is!

[Ma még van esély a Costes-szel közösen kínált fantasztiksu gasztroélmény megszerzésére, ajár egy ezresért, és jótékonysági célra megy az összes pénz! Fotógépet is hozhatsz, meg partnert is...]

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr815689282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virtualdog 2013.12.13. 12:32:24

:D :D :D

Bocs, de leszek én Az A Kötözködős Kommentelő, szóval: ASCII. :D

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2013.12.13. 12:39:40

@Borbíró Andris: nem kötözködés az, elírtam, javítva, köszi!

Pierr Kardán 2013.12.13. 21:03:41

Mi a fene az a borgunyapüré ???

rezsoatya (törölt) 2013.12.13. 23:53:15

@Pierr Kardán: hat az, amit egy baratai altal õrölt-nek nevezett vilagevo eszik! Capise?!

herut 2013.12.14. 05:20:04

Ezt most komolyan gondoltad? Szerinted szellemes vagy?

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2013.12.14. 07:57:59

@Pierr Kardán: ezek szerint a IKEA-könyvespolc-chips rendben volt.

@rezsoatya (58, male, I have a fairy Queen): hm, a nagy figyelem nem terjed ki a saját helyesírásra? :) (capisce)

@herut: a kettő üti egymást.

rezsoatya (törölt) 2013.12.14. 08:01:21

Igazad van!
(tegnap a hataratkelo blogon ment a szajtepes a helyesirasrol. MAR TE IS KEZDED???!!! :DDD )

Fluffyhu 2014.03.18. 15:05:08

Mit jelentsen a "fotógép"? Ilyen magyar szó nincs.
süti beállítások módosítása