Az időzítés fontossága
2013. május 12. írta: világevő

Az időzítés fontossága

Olyankor derül ki igazán, amikor épp nem jön össze. Hetek óra kering mindenféle weboldalakon és a Facebookon is egy fotósorozat, amiben gyönyörű képek szerepelnek (félig-meddig) a természet alkotta alagutakról. Mivel az egyik képen egy bonni utcakép szerepelt, és ma délután éppen ott tartózkodtam, ráadásul szabadidőm is volt, gyorsan mozgósítottam az ismerősöket, hogy küldjék el nekem a kérdéses képet, illetve segítsenek kinyomozni, hogy melyik utca lehet az. A dolog végül sikeresen zárult, a Heerstrasse a kérdéses utca, a kép tényleg Bonnban készült, ráadásul valószínűleg szintén májusban, csak éppen - egy ott lakó nénit megkérdezve és az utcán még mindig sűrűn heverő szirmokat elnézve - pár nappal késtem le a legfontosabbat, a cseresznyefák virágzását.

Fedezd fel az apró különbséget a két kép között:

20130512-1.jpg(végül csak mobillal fotóztam le, valahogy a téma nem igényelt többet, jobbat...)

Jövő csütörtökön ismét vietnami vacsora, még lehet jelentkezni!

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr605296965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2013.05.14. 09:37:03

@Civitas Fidelissima: szép, de alagutat nem képzenek! igaz, elgalább virágoznak még, ellentétben az enyémmel :)
süti beállítások módosítása