A város legjobb ebédje?
2012. november 28. írta: világevő

A város legjobb ebédje?

Kell a végére az a kérdőjel, mert ezúttal nem volt időm olyan átfogó kutatásokat folytatni, mint a tavalyi végső választás előtt, de a mai ebédem olyan komoly volt, és a séf (és a cukrász) eddigi karrierje együtt garancia arra, hogy a minőséggel nem lehet probléma a későbbiekben sem, és még az ár is nagyon stimmel!

zona-1.jpgHuszár Krisztián neve nyilván mindenkinek ismerősen cseng, aki követi a hazai gasztroéletet, a MÁK után a Zonában talált új otthonra, amit már rég ki is próbáltam volna, ha itthon lettem volna, így az első ebédem ide vezetett (miután tegnap éjjel egy Salonos rántotthúsos szendvics kicsit lenyugtatott...:)
(a perui túráról az eddigi posztok itt.)
[egy kis kiegészítés még: igen, a város Budapestet jelöli a címben.]

A képek elég gyengék, mobillal készültek, csak egy gyors ebédre készültem, nem egy fantasztikusra. Ez a leves, látványban keveset mutat, ízben annál többet. Gombakrémleves kukoricakásával:

IMG01698-20121128-1503.jpg

Krémes, ízes, finom! Kacsacomb padlizsánpürével, ezért indultam el otthonról gyorsan, hogy le ne késsem a menüt, és tényleg olyan is volt, amiért rohanni érdemes:

IMG01703-20121128-1512.jpgKarakteres, erős borjú jus-vel, szép tálalással és meglepően nagy adag, a kicsontozott kacsacomb szaftos és ízletes, teljesen tisztára töröltem a tányért kenyérrel.

A vége pedig mák-csokoládé (Balatoni Brigitta):

IMG01704-20121128-1533.jpgFogom még tesztelgetni őket, amíg a kérdőjel helyére felkiáltójel kerülhet, de addig is bátran merem ajánlani, magasan túltesz a jó menükön is, ízléses és szép a beltér is, nem túl elegáns és nem is túl laza, éppen olyan, amiben nagyon kellemesen el lehet üldögélni pólóban is, de akár öltönyben is. Árral csak ebédmenük esetén szoktam foglalkozni, így innen se marad le: 3500,- a 3 fogás (2 fogás 2800,- lenne), de ebben az árban benne van a házi kenyér jó minőségű olívaolajjal, a kis üdvözlőfalat (rebarbarás uborka saláta!), a végén egy kis petit four ("utódesszert") és ingyenes a "sajátmárkás" tisztított vít, akár mentes, akár szénsavas változatban! (kötelező viszont a szervizdíj, 10%)

IMG01697-20121128-1458.jpg

Ja és kiváló az espresso is! (nincs az árban)

IMG01708-20121128-1546.jpgSzóval aki meg szeretné óvni a Földet, és akar egy jót ebéelni, irány a Zona, nem lesz csalódás! És azért még egy-két más helyet is megvizsgálok persze ebédmenü szempontjából, vannak még ígéretes ajánlatok máshol is (Olimpia, Ale.Da.Mario, Laci!Konyha!, innio, stb.). Olcsóbban lehet ennél ebédelni, de ár-érték arányban jobban nem nagyon.

A hely:
ZONA
I., Lánchíd u. 7-9.
ebédmenü 15h-ig

---

Pincér vs. vendég

Közben elkezdek előkészíteni egy érdekes anyagot, egy sokat tapasztalt felszolgáló fog nekem mesélni rólunk, a vendégekről. Nem a konfliktus mélyítése a cél, éppen ellenkezőleg, arra vagyok főleg kíváncsi, hogy mi hogyan tehetnénk könnyebbé az ő dolgukat, azaz mitől működhetnek (még) jobban a kooperáció, de persze akár megkérdezek érthetetlen/furcsa dolgokat is, ha küldtük kérdéseket (ide kommentben vagy a FB-ra, vagy emailben (vilagevo@gmail.com))

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr574931989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emődi Tehéntánc · http://foodies.hu/blog/ 2012.11.28. 21:49:42

Elég jó lenne, ha zúznál még ilyen lazább, ebédmenüs posztokat, mert az ember fia(magamról beszélek) csak azokat a helyeket ismeri, amik a környéken vannak, ahol melózik, aztán ha hétköznap mozog a városban, akkor vakarja a fejét, hogy hova is kellene menni, ahol király a menü (meg eleve, hogy van-e) és csak minőségben, árban nem ünnepi. :)

Kelly és a szexi dög 2012.11.28. 22:12:53

Tessék kipróbálni Tyler Durden gombakrémlevesét is!

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.28. 22:20:25

@Emődi Tehéntánc: :) oké! a fent felsoroltak mind érdemesek kipróbálásra!

@Kelly és a szexi dög: ez vicces?

vuvuvu2 2012.11.28. 22:46:33

@Emődi Tehéntánc: Jó ideje a Liszt Ferenc tér környékén járok-kelek. Végigpróbáltam az összes környékbeli ebédmenüs helyet (a Klassz éttermet az Andrássyn és a Két szerecsent is a Nagymezőben is)és gyakorlatilag ebédmenüben mind gyenge és lejáratja magát, a Karmát és a szomszéd éttermet kivéve. Mindkét étterem séfje egyébként ugyanaz a személy (úgy tudom). Nem álítom hogy mindig minden tökéletes volt amit ott ettem, de azét elég jó volt a pozitív találati arány :-)

vuvuvu2 2012.11.28. 22:48:08

Kieg.: A legnagyobb csalódás az agyonsztárolt Menza és a Klassz volt.

3dom'f'speech 2012.11.28. 23:10:41

sznob szarok ezek :)
nem állítom, hogy nem jó, ötletes ételek, én is ettem eleget ilyet a világ különböző részein, legtöbbször üzleti apropóból, de éhes is maradtam velük, legfeljebb reprezentációs, mutogatási célra jók az ilyesmik
ezek a művészieskedő étel"kreációk" az étkezés valódi céljának megcsúfolásai, nem beszélve arról, hogy borzalmasan sokba kerülnek - térjetek már magatokhoz, ennyi pénzért normális ember egy hétig tud magának egészséges és egészséges (=szükséges, nem fogyókúrás) mennyiségű ebédet/főétkezést készíteni magának, de átlagos helyeken kb. 3x tud megebédelni belőle
és akkor nem jöttem a botoxildikós lélegeztetőgépes demagógiával, hogy Afrikában hogyan éheznek a gyerekek, és napi hány (1-2) dollárból élnek meg, de azért jusson eszetekbe mikor zabáljátok ezeket a madáradagokat aranyárban, mert menők szeretnétek lenni
mielőtt félreértené vki: nem az irigység szól belőlem, nincsenek anyagi gondjaim, körbeettem Budapest és a világ (Párizs, Brüsszel, London, stb.) menő(nek tartott), kozmopolita éttermeit - de nem vesztettem el a realitás- és arányérzékemet

lapointe 2012.11.28. 23:41:24

Nagyon örültem a posztnak, végre Budán is van lehetőség ilyen színvonalú hétköznapi menüket enni.Sajnos, én sem tudok gyakran élni a lehetőséggel, de ha tényleg ilyen jó, ezért az árért bőven megéri betérni alkalmanként.A tisztított víz fantasztikus ötlet.

Eliot Rosewater 2012.11.28. 23:47:21

@3dom'f'speech: lefordítom amit mondasz: herpi derpi mindenki csak az én világnézetem szerint éljen és jó lesz

vackor1 2012.11.28. 23:58:37

@3dom'f'speech:
Respect az egészséges gondolkodásmódért!

Picit OFF , de valahol kapcsolódik azért:

sajnos rengeteg dologban megszűntek a normális ár-érték arányok, ráadásul úgy gondolom, hogy egyre kevesebb a valódi érték, sok mű-dologgal árasztanak el minket mindenhol.
Kitalálnak valamit ( az a nagyobb baj, hogy legtöbbször felesleges, haszontalan vacakot ), kreálnak hozzá egy ideológiát amit sok , saját gondolat nélküli ember felkap és azt hiszik ettől ez a valami - és ők maguk is - "menők" lettek, közben meg legtöbbször csak nevetségesek.
De ez egy "vallás", aki ebben él az észre sem veszi, hiába is magyaráznád, meg van győződve a szükségességéről.

Amúgy - mielőtt félreértés lenne belőle -a bloggal semmi bajom, bár azért természeténél fogva szubjektív - attól függetlenül, hogy éttermet hasonlít étteremhez, ételt ételhez, de azért csak a bloggazda ízlelőbimbói és értékítélete köszön vissza - , de ha olvastál már bort jellemző szakértőt - érdekes, nélkülük is egész jól megvoltunk hosszú ideig - , attól szokott elkapni az agyfrász.. Pici csokáládébeütés, nyári gyümölcsök fanyar ízlésvilága és a hordó valami izéillatán kívül még nem is tudom miket érez benne... Egyikőjük ezt, másikójuk egész másokat..
Aham... :))))
Volt szállodám, éttermem, koktélbárom,nem kevesen dolgoztak nálam , nem vagyok teljesen tudatlan a témában.
Persze természetes, hogy mást és máshogy adunk egy normál étteremben mint egy Esterhazy főhercegnek vagy az Angol nagykövetnek ( mindkettő több napon keresztül volt vendég nálunk ), de nagyon kíváncsi lennék, hogy valójában mit gondolnak a Gourmet-éttermekről, nem kulináris szempontból, hanem , hogy valóban jóllaknak-e és élvezik-e úgy azt az ételt, mint "mi" pl. egy jó marhapörit galuskával a la Édesanyánk, otthon.. :)

Mindenkinek további szép éjjelt kívánok!

cukorrépa 2012.11.29. 00:06:24

@3dom'f'speech:

igazat mondasz, túl vannak rajongva az ilyen pénzelb...ok.

@Billy Pilgrim:

gyöngécske a komment, a 3dom megszólalásának lényegére nem reflektál, csak kicsit anyázni próbálja.

tetszik, nem teszik, ez a gasztrobuzo-túllihegés a nagyon és a viszonylag jómódú nyugati (és csatolt) világ unatkozóinak értelmetlen, ám számukra roppant kellemes szórakozása. küldenék inkább a pénzt (például) a borsodi falvaknak, ahol jó, ha naponta egy-két zsíros kenyér jut a kölyköknek.

nem megrökönyödni, meg piperkőcen prüszkölni kellene a 3dom-féle megjegyzéseken, hanem gondolkodni. a szánalmas fogyasztói elhülyülés helyett.

dhrbikes 2012.11.29. 00:11:00

Az Olimpiában nem jártál még ebédkor? Az szerintem még jobb ár/érték szempontból. Nem sokkal lehet a zona alatt a minősége, viszont meglepően olcsó. (2500 körül van három fogás)

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.29. 00:13:22

@dhrbikes: dehogynem, nagyon szeretem, az is a nagyon ajánlott kategória!

dhrbikes 2012.11.29. 00:16:42

@világevő: a fenti fanyalgók is meglátogathatnák, hogy egy irodaházas ebéd árából mást is lehet enni. Ez pont nem sznobizmus, és ott van olyan jó a hangulat mint egy családi ebédnél.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.29. 00:19:14

@dhrbikes: részemről támogatom, hogy meglátogassák, de nekem úgy tűnik a 2 évnyi blogírás alapján, hogy a fanyalgók első sorban fanyalogni szeretnek, nem információkat szerezni :)
épp írok a témában egy posztot, amiben arra is kitérek, hogy - szerintem - mi a drága étel.

dhrbikes 2012.11.29. 00:24:01

Na igen, vagy drága nekik a kaja, vagy rossz :) magyaros... Apropó amíg én 1,5 millió társammal az adómmal eltartok 8 m inaktívat, addig hagy ne legyen lelkiismeret-furdalásom, hogy nem T gazdaságos mirelitet ebédelek az adózott pénzemből.

mizie 2012.11.29. 00:30:30

Sztem kimaradt a minőségi ebéd kategóriából a nu bisztronómia. Ott fele ennyibe kerül a 3 fogásos ebéd mint a Zónában és a képek alapján sztem hasonló szint.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.29. 00:32:33

@mizie: minőségi az is, sokat is jártam oda, de - szerintem - gyengült a színvonal sajnos. De az tény, hogy még így is a város jó szívvel ajánlható ebédmenüi közé tartozik.

dhrbikes 2012.11.29. 00:33:01

@világevő: ja, a vasárnaponkénti szimpla kert piacról tervezel írni? mi most voltunk először, és nagyon finom dolgokat találtunk.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.29. 00:34:25

@dhrbikes: tervezem, köszi, csak sose jutok el, most jöttem haza pár hét után, de vasárnap már újra úton leszek.

EasyBenefits 2012.11.29. 00:46:40

ez a legjobb gasztroblog!
kedves Világevő, ha olvasod, nagyon kiváncsi lennék, hogy a Zona és a MÁK közé egyenlőségjelet tennél vagy az egyiket jobbnak tartod a másiknál?
nekem a város legjobb - nem puccos - csúcsgasztronómiai étterme a MÁK. imádom, hogy pólóban farmerben is lehet Michelin csillagközeli kajákat enni. kb egy fél éve nem is nagyon járok máshová ha tehetem. a Zona is ilyen jó?

Laci!Konyha!-ban voltam párszor - jókat lehet enni, ebédre és vacsira is. de nekem korántsem annyira izgalmas és egyedi a menü mint a MÁKban.
talán az Arcade a MOM park közelében, ahol rendszeresen vannak újdonságok és kiváló a színvonal - de a MÁK ár-értékben ezt is tönkreveri nálam.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.11.29. 00:57:27

@EasyBenefits: köszi! :)
nem feltétlenül akarnék ítéletet mondani köztük, a MÁK is szuper, hasonló az irány és az élmény. Mindkettő sikeresen csinál úgy fine diningot, hogy közben nem feledkezik meg a - jó értelemben vett - kajálásról. Szóval nézd meg a Zonát is, aztán döntsd el magadnak :) Ahogy írtam is, még csak egyszer próbáltam, de a csapat alapján nem tudom elképzelni, hogy csak véletlenül szerencsém volt.
(az ugye nem véletlen, hogy a Zona séfje, Huszár Krisztián kezdte el és vitte sikerre a MÁK-ot, de az "új" séf, Tálas Kata is nagyon jó szerintem is!)

The Hangman 2012.11.29. 01:52:36

Ebedmenu ar-ertek aranyban sztem a Carne Di Hall (Rakpart 20) a nyero. Itte linkjuk: carnedihall.eu/

mizie 2012.11.29. 02:34:04

@világevő: Igen sajnos a gyengülés megfigyelhető mióta elment a szakács akivel kezdték :(

ergerberger 2012.11.29. 02:48:28

Bazmeg, itt piszkosan hozzák ki a tányért?! Van rajtuk valami kis ételmaradék...

talpi 2012.11.29. 05:57:12

Tisztelettel figyelmetekbe ajánlom a My canteen csak ebédelőhelyet a Népfürdő utcában. Flanc nincs, csak tisztességes kaja OLCSÓN. Érdekes így is megéri csinálni. A menü pl. brokkolikrém leves, pirított kiflikarikákkal és házi tarhonyáshús. Mindez 700 magyar pízért. A szóda ingyen van hozzá.
Nagyon jó ízű és laktató.

grufftipunk (törölt) 2012.11.29. 06:55:54

Szerintem ez aberrált. Vagy ultrasznob - akiknek pénz jutott bőven, de értelem kevésbé. Bocsáss meg, de ennyi pénzből egészségesebben étkezem. Aki ráadásul meg nem tud magának ételt készíteni, az nem állja meg a helyét előttem.

Kozi73 2012.11.29. 07:00:37

Van külön ruhatár a tiaráknak és a koronaékszereknek?

Fashionistas 2012.11.29. 07:14:02

Four Seasons Gresham ebédmenüjét ajánlom! Luxus a hely, de ha jól emlékszem 4000 Ft ért ettünk egy baromi jó főételt és hozzá kaptunk egy pohár bort meg kavét is grátisz!

ayad 2012.11.29. 07:35:16

Szomoru ez a sok irigykedo, fitymalo, "mindent jobban tudok es megmondom hogy kell elni" tipusu komment. Nagyon sok viznek le kell folynia a Dunan mire felno egy generacio aki majd megerti hogy nem csak akkor vagy rendes ember ha csak az anyad marhaporkoltje "az etel" es nem kell hogy lelkiismeret-furdalasod legyen ha 1000 Ft-nal tobbe kerul az ebeded, kulonosen ha kemenyen megdolgozol erte. Nem akarok "elmult 40 ev"-ezni, de....sajnos annak is koszonhetjuk ezt a felfogast, a nagyszuleinknek, szuleinknek meg mindegy hogy mi az, csak legyen laktato, kevesen engedhettek meg mast, de akik igen, azok sem tudtak mi tortenik a nemzetkozi gasztronomiaban, (honnan is tudhattak volna, mikor a legtobben utlevelet sem kaptak.) Legyen benne paprika, meg rantas, kulonben is vilaghiru. Ja. Ahol elek, ott azt se tudjak milyen kontintensen van Magyarorszag, nem hogy a konyhajat ismerjek. Meg kene erteni azt is hogy kurva rovid az elet, es ha valaki szeretne kielvezni, ehhez igenis hozzatartozik az, hogy amit eszel az JO legyen. Akar menjen elmenyszamba is, igen. Akinek csak az a lenyeg hogy lakjon jol, az - nem tudom mashogy mondani - igenytelen. Kivancsi vagyok hogy az agyban is ez az egy szempontotok? Elelvezni, minel hamarabb? Mert ez ugyanolyan. Meg kene probalni visszaemlekezni, vagy esetleg megtanulni mi az, hogy elmeny. Lelassitani, befogadni uj dolgokat, latni, nem csak nezni....ah..

Roboduck 2012.11.29. 09:35:18

Hát nekem nem lelkiismeret furdalásom van, ha egy menüebéd ennyibe kerül, csak a pénztárcám táján sajog cseppet...
Biztosan remek ételek és kiszolgálás, hangulat, meg minden, (az adagok talán kicsinek tűnnek) de a minőség és ár közé azért nem tennék egyenlőség jelet.
A kedvenc hangulatos, kockás abroszos családias kis kuckókban jó a kaja, méretesek az adagok és ha nem csak ebédelni ugrok be egy üzleti munkaebédre, vagy új barátnővel sem ciki. (nem úgy, mint a sokszor drágább gyorséttermek)
Jut eszembe: új csajszi...
Elvinném egy ilyen drágább helyre, de nem a legelején. Jobb ha csóróbbnak gondol a valósnál, mintha tehetősebbnek. Sok későbbi problémát ki lehet ezzel iktatni. :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.11.29. 11:17:44

@lapointe: volt már ilyen Budán, a Csalogány26 is Budán van, meg az újabbak közül az Atakám is...

oleszt 2012.11.29. 12:23:00

Ugye aki szereti a 3000 Ftos menüt még nem látott igazi kacsacombot? Ha nincs odaírva sosem ismerem fel. Nekem egy kacsacomb min 2szer akkora csont nélkül is. Legyen különleges étterem különleges árért, én is megyek néha ilyen helyre, de menünek nevetséges ár annyi pénz, amiből egy család ebédjét ki lehet hozni. A desszert meg úgy néz ki, mint egy mindent bele maradék, evésnél ne legyen már divat, hanem tápérték és finom íz. Nem irigykedem, és szeretek újdonságokat kipróbálni, de ez parasztvakítás. Kacsacomb, ha-ha-ha, a za kupac bármi lehet

lapointe 2012.11.29. 12:24:38

A Csalogány26 tényleg nagyon jó hely, de még mindig van ott menüebéd (a honlapjukon most nincs erre utalás)? Erről az Atakámról pedig írhatnátok vmit!

vackor1 2012.11.29. 21:32:31

@ayad:
Nem fitymált itt senki semmit , pláne nem irigykedett. Lelkiismeret furdalás??
Ha értelmezted volna a szöveget, akkor észre kellett volna venned, hogy nem erről szólt. 3dom'f'speech is, én is megengedhetjük magunknak az ilyen helyeket is, elő is fordultunk ilyeneken ( valószínűleg „mégilyenebbeken” is ), ha éppen úgy alakult. ( ő írta is, én is tudnék mesélni mondjuk Japánban/Barbadoson/Mexikóban elfogyasztott különleges ételekről vagy szinte az óceánban (Zanzibár, akkorka sziklán van az étterem, hogy más nem is fér el a zátonyon ) lévő étterem kínálatáról , ezeken a helyeken természetesen mindig elmegyünk egy-egy magas nívójú/különleges helyre is , de pl. a szárszói Kistücsök pár Km-re van tőlem, elhiheted, hogy láttam már néhányszor azt is és Pest sem teljesen ismeretlen előttem, tekintve, hogy ott van a cégem és biza, néhányszor üzleti ebédek is szerepelnek a műsorban, szóval felesleges erről beszélni )
Ezen túlmenően nem írta senki, hogy ki hogyan éljen, csupán leírtuk a véleményünket - csak az itt kommentelők közül is nem egy ember hasonlóan gondolja egyébként - ami nem egyezik a tieddel, de attól még nem dől össze a világ.
Aztán esetleg idézhetnéd azt is, amiből kiderült, hogy mindent jobban tudónak neveztük magunkat, mellesleg azért kiderül a hozzászólásomból, hogy van némi közöm a vendéglátáshoz és ha már itt tartunk, Édesapám külföldi munkája és a sportolásom miatt az átkosban is rengetegszer voltam - éltem is - Nyugaton, ettől még személy szerint szerethetem sokkal jobban a jó magyar konyhát, elismerve, hogy más is lehet jó..

Ismétlem: saját vélemény, vannak , akik így élnek vannak, akik máshogy, mindenkinek szíve joga eldönteni, ettől semmi se lesz jobbá vagy rosszabbá a világban, de nem szeretem, amikor valaki a saját eltérő véleménye miatt személyes dolgokkal hozakodik elő.

Ja , igen : ha Édesanyád jól főz és neked nem az ő kosztja a legjobb,.. hát te tudod..
És igen, a csirke/sertés/marhapörkölt ( ne adj’ Isten egy bárány , bográcsban elkészítve , meleg, ropogós fehérkenyérrel ) egy magyar embernek ÉTEL..
( legalábbis a legtöbbjének, bár tudom, hogy én egy vidéki bunkó vagyok :-)) )

vackor1 2012.11.29. 21:34:19

@oleszt:
Én halnak gondoltam ránézésre , csak a köretet nem értettem hozzá, aztán elolvastam a cikket is.. :)))

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.11.29. 23:23:11

@lapointe: a Cs26-nak nem erőssége a netes k(om/a)munikáció... de van menü továbbra is, 2500 Ft/3 fogás.

Az Atakámról írtam, itt nem célom összefoglalni a benyomásaimat, de szívesen járunk oda.

ekat 2012.12.01. 13:10:53

Teljesen felesleges azon vitatkozni, hogy mi a jó, ugyanis minden ember mást értékel. Nekem pl. egy festmény semmit nem mond, más meg ájuldozik, hogy micsoda hihetetlen művészet, és (ha tud) iszonyat pénzeket fizet érte. (Nekem meg van olyan, ahol azért fizetnék, hogy nehogy már látnom kelljen.) Vannak emberek, akiknek az étkezés csak táplálkozás, nem élvezet, vannak emberek, akiknek csak a magyar étel étel, vannak, akik utálnak minden újat, és vannak kísérletezők. Egyik sem rosszabb a másiknál, egyszerűen csak mások. Aki lesznobozza a csúcsgasztronómiát szeretőket, az ugyanúgy nem ért semmit, mint az a tényleg sznob, aki lenézi azokat, akik csak pörköltet és rántotthúst hajlandóak fogyasztani.
És amúgy az egésznek az égvilágon semmi jelentősége, most arról akarunk megítélni egy embert, hogy mit és hol szeret enni?

ayad 2012.12.03. 11:20:43

@vackor1: az, hogy valakinek volt szerencseje Zanzibaron, Mexikoban, Barbadoson, vagy barhol mashol ENNI az nem garancia arra hogy meg is tudja kulonboztetni a buzat az ocsutol, ne talan jo izlese van. (azt hogy videki bunko lennel, en nem tudom, csak te irtad magadrol ;) )

ehran 2012.12.03. 11:35:02

@vackor1: "Nem fitymált itt senki semmit..." - Az a komment, amire buzgón helyeseltél, így kezdődött: "Sznob szarok ezek." Ráadásul ayad nem azt írta, hogy a marhapörkölt nem "az étel",hanem azt, hogy valakinek nem csak az számít annak. Ha már szövegértelmezés, ugye.
De az előző kommentedre is reagálva, ez miért is nem érték? Ez mitől rossz ár/érték arányú? Ha valóban bennfentes vagy a vendéglátásban (bár azt a kacsacombot halnak nézni...), tudnod kellene, mi munka van az ilyen ételek mögött, illetve ha kóstoltad is, akkor azt is, milyen minőséget képviselnek. Ha meg nem kóstoltad, akkor ugye ne akarjuk már az értékét megítélni. Krisztián az egyik legjobb séfnek számít idehaza, ráadásul a legválogatósabbnak is, ami az alapanyagok minőségét illeti.

vackor1 2012.12.07. 15:39:46

ayad:

Még egyszer:
Én nem mondtam, hogy az én véleményem, ízlésem, életem lenne az etalon, egyszerűen leírtam a véleményem, részemről ez ennyi, ezen felesleges vitázni.
Én és még páran azt mondják, hogy szerintünk valami így van, mások szerint máshogy és mivel ez nem egzakt, hanem szubjektív dologról szól így senki nem fogja eldönteni mi az igaz és nem is kell.
"(azt hogy videki bunko lennel, en nem tudom, csak te irtad magadrol ;) ) "
Értem én a viccet és szeretem is, gondolom szerinted most vicces voltál.. Látod, ez is szubjektív , mert én ezt máshogy minősíteném ha részemről ez ennél több szót érdemelne.. :)))

ehran :

És így folytatódott:
"nem állítom, hogy nem jó, ötletes ételek, én is ettem eleget ilyet a világ különböző részein, legtöbbször üzleti apropóból, de éhes is maradtam velük," ,

ill. ilyen is szerepelt benne:
" ennyi pénzért normális ember egy hétig tud magának egészséges és egészséges (=szükséges, nem fogyókúrás) mennyiségű ebédet/főétkezést készíteni magának, de átlagos helyeken kb. 3x tud megebédelni belőle" ,

valamint ezt is ott olvastam :
"mielőtt félreértené vki: nem az irigység szól belőlem " .

Ezek voltak azok, amikre szerinted " buzgón helyeseltél " ( mármint én ) és ezekkel maradéktalanul egyet is értek.Ha már szövegértelmezés, ugye..? :))
Ayad lekicsinylően szólt a marhapörköltről , ( vagy Édesanyám főztjéről, de gondolni sem akarok arra, hogy ez volt a szándéka, minek személyeskedni? )szerintem meg jó étel az. Engedd meg, hogy így gondoljam.
Nem bennfentes vagyok ( nézz rá a képre és mondd ki az első dolgot, ami eszedbe jut róla és ne akard elhitetni velem, hogy a formák alapján nem halra asszociálsz azonnal ), nem is ismerem a "sztár" séfeket , de ez valójában csak egy kis réteget érint , talán valamivel több embert érdekel, azonban az étkezés minden ember létszükséglete, természetesen mindenkinek más az igénye, ezt elismerem, nem is vitattam.
Befejezem a válaszolgatást, felesleges , mert nem érti sok ember, hogy én másokkal ellentétben nem az igazamat próbálom bizonygatni, hanem elmondtam a saját véleményem, az meg hadd legyen már ebben a témában is. Köszönöm.

Mindenkinek további szép napot kívánok, olvasóként maradok itt továbbra is - mint említettem a blog jó és szükség van ilyenre is - , de nem követem el többet azt a hibát, hogy megírjam a véleményem, nincs kedvem felesleges dolgokon vitatkozni.
süti beállítások módosítása