Goldenblog 2012: Szavazz rám! NE!
2012. július 25. írta: világevő

Goldenblog 2012: Szavazz rám! NE!

Idén is indul a Goldenblog, a HVG.hu nagyszerű kezdeményezése, amit tavaly sikerült megnyernem. A kategóriában a zsűri a Világevőt választotta a legjobb gasztroblognak. Erre nagyon büszke vagyok, örültem is neki rendesen, megünnepeltem alaposan, amiről egy kis videót csináltam, sőt megírtam 4 órával az eredményhirdetés előtt a köszönőposztot, szeretek veszélyesen élni :)

Vilagevo.png


Köszönöm mindenkinek a bizalmat, a kommenteket, az érdeklődést (és a tavaly szavazatokat és jelölést). Viszont az lenne a kérésem, hogy NE RÁM szavazzatok idén! Ugyanis szerintem az egész Goldenblog lényege, hogy új tehetségek, izgalmas blogok kerüljenek elő! Tehát keressetek újakat, és adjátok meg nekik a lehetőséget inkább.

goldebloggasztro.jpeg

Nem tudom, hogy idén már kiszűrik-e a blognak látszó, de valójában csak technikailag blog formátumban működő gyűjtőszájtokat, remélem igen, mert nem sok értelme van, hiszen nekik semmi közük a hagyományos blogíráshoz, viszont - mivel van rengeteg olvasójuk - könnyedén lesöpörnek mindenkit a közönségszavazáson.

Szóval keressétek a saját tartalmat termelő/író/fotózó új gasztroblogokat és szavazzatok rájuk!

köszi.

Itt a videó a 24 órás gasztroámokfutásomról:

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr764675890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibo65 2012.07.25. 13:41:17

"NE RÁM szavazzatok idén!" Jó, nem RÁD szavazok, hanem a blogodra. Csak azért is!

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.07.25. 14:45:35

@KevinMulder: köszi!

@Bibo65: nagyon kedves, de tényleg szerintem az újakra kellene!
süti beállítások módosítása