Felhívás bojkottra!
2014. június 23. írta: világevő

Felhívás bojkottra!

Eljött az ideje a harcos kiállásnak!

IMG_5096.JPG

Nem vagyok hajlandó tovább felülni a világ legjobb éttermének, a koppenhágai Noma sztárallűrjeinek! Idén újra megválasztották a világ legjobbjának, ezt a címet arra használja fel, hogy lehetetlenné teszi az asztalfoglalást, 4 hónapra előre lehetetlen bejutni az étterembe, már jelen pillanatban is tele van egészen szeptember végéig!

Csatlakozz a bojkotthoz! Ha még nincs érvényes foglalásod, ne is foglalj, hadd érezzék meg, milyen a telefon csengése után hiába sóvárgók magányosságának mély keserűsége!
Ha viszont már van esetleg foglalásod a következő hónapokra, akkor azt azonnal add át nekem, így segítek abban, hogy állhatatos maradj a nemes küzdelemben!

book2.JPG

Amióta ettem a szintén koppenhágai, szintén new nordic cuisine Kadeau-ban (azt is megírom hamarosan), és megvettem Redzepi új könyvét (na meg beszélgettem is vele), amit a fenti képen épp nekem dedikál, sajnos még inkább kínzó a vágy, hogy végre bejussak az éttermébe...

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr76404715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekat 2014.06.23. 20:53:51

Rendben, juszt se foglalok, rágják csak a kefét! Az ember lányában legyen büszkeség, vagy mi!

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.06.23. 20:57:15

@ekat: köszönöm a szolidaritást, szorgos népünk győzni fog!

francoska 2014.06.23. 21:35:29

Veled vagyunk, Világevő!

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.06.23. 21:38:26

@francoska: köszönöm, remélem nem épp egy nomás vacsora közben írsz!

Venyigeszu 2014.06.23. 22:08:04

Basszus, jókor szólsz! :-(
Én tegnap foglaltam ott asztalt, és mivel nem voltam még biztos benne, hogy mikor megyek ki, egyet foglaltam most hétvégére, és egyet 12.-ére.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.06.23. 22:15:45

@Venyigeszu: :) jó is lenne, ha lenne egy darab üres szék is szeptember végéig, de nincs :)

francoska 2014.06.25. 18:40:13

@világevő: Vérig sértettél! Te feltételezed, hogy vacsora - akár otthoni vacsora - közben a Facebookon lógok????????????????

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.06.25. 18:47:37

@francoska: a Nomában tuti azt tennéd, amúgy annyira sokat lóghatsz a facebookon, hogy még a blogomat is annak nézed... :)
süti beállítások módosítása