Fagyi briósban Budapesten
2013. augusztus 22. írta: világevő

Fagyi briósban Budapesten

Végre sikerült rábukkannom a legjobb fagyizók felkutatása során egy szicíliai specialitásra Budapesten, amit nagyon szeretek: fagyi briósban!

201308161.jpg

Sose voltam nagy rajongója a tölcséreknek, ahol lehet, a fagyit papírpohárba kérem, szeretem lassan enni, nem akarom, hogy a csöpögés gyorsabb fogyasztásra ösztökéljen. Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb tölcsér maximum textúrában, a ropogósságával tesz hozzá valamit a fagyihoz, de az ízük általában elég gyenge, zavaró. Viszont a briós kifejezetten izgalmas néha, főleg így, ahogy ebben a fagyizóban adják, megfelelően felforrósítva, és lezárva a puha a brióst a fagyi körül, így elég nagy biztonsággal lehet harapdálni akár séta közben is, én se ettem le magam.

IMG_1300.JPG

Maga a briós nem frisstermék, hanem előrecsomagolt, de a felforrósításnak köszönhetően abszolút élvezhető, a tészta a panettone foszlós, könnyű, édeskés tésztájára hasonlít.

IMG_1302.JPG

IMG_1305.JPGNagyobb képek itt.

MAMO, IX., Ráday u. 24.
Két gombócot tudnak maximum beletenni. (Annyival jól is lakik az ember a tészta miatt.)

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr845471102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsok 2013.08.23. 11:35:40

@világevő: ha még mindig keresed a legjobb fagyizót, akkor ajánlanám a Mazsolát.
foursquare.com/v/mazsola-fagyiz%C3%B3/517a9a86e4b0964a2bf32ef1
Ibolya fagyijuk nagyon különleges, olyan pisztáciát pedig még életemben nem ettem, mint amilyet itt sikerül készíteni!

medvedr 2013.09.01. 13:48:53

A Mamo-ban a fagyi , ami nem csoki egy egyen tejfagyira tett ízesítő szirupból szerintük krémből álló valami. Az amarettos és a mamo krémes biztosan. A fagyit megkaptam, akkor meg nem volt hely egy pillanatra letenni a poharat, hogy fizessek. Szerintem rém gagyi az egész, ahogy van. A sütis változatot nem kóstoltam.
süti beállítások módosítása