Paul Bocuse letette a fakanalat - Nem halt meg a király, éljen a király!
2012. június 04. írta: világevő

Paul Bocuse letette a fakanalat - Nem halt meg a király, éljen a király!

[Update 11:08 Megjött Lyonból is a megerősítés: a hír szerencsére nem igaz!]
[Update 10:30 Mivel se Párizsból, se Lyonból senki sem erősítette meg, ezért egyre biztosabb, hogy csak egy álhírről van szó, hiába terjed az egész világon, megelehetősen komoly forrásokban is!]
[Update 10:00 A hír szerencsére lehet, hogy csak az egész világon terjedő álhír, hamarosan kapok megbízható és friss információt Lyonból!]

A világ és Franciaország gasztronómiájának legnagyobb alakja, a legendás Paul Bocuse ma reggel elhunyt. Hanem felkelt és - remélem - ivott egy fiom kávét! Ugyanis most már szinte 100%, hogy csak egy világszerte elterjedt álhírről van szó! 

Rengeteg forrásból megkaptam a halálhírét, többek közt a nagy tévés zabáló, Andrew Zimmern is felült a hírnek és terjesztette Twitteren lelkesen és szomorúan. Viszont mostanra már megerősítették Lyonból megbízható forrásaim, hogy semmi sem igaz a sztoriból szerencsére.

Sokszor volt szerencsém találkozni vele, már akkor is meg voltam lepve, hogy bőven 80 fölött milyen elképesztő energiákkal rendelkezik. Tanultam a róla elnevezett intézetben Lyonban, ettem a főztjét több alkalommal a Collonges-ban található, 47 éve folyamatosan 3 Michelin-csillagos éttermében, ott voltam a 85. születésnapja tiszteletére a lyoni városházán rendezett ünnepi vacsorán, amit a vendégek összegzett Michelin-csilagjai alapján csak 200-csillagos vacsoraként szoktak emlegetni, ugyanis a világ összes nagy séfje eljött a tiszteletére, végigizgultam a róla elnevezett grandiózus szakácsverseny európai és világdöntőjét a helyszínen és utoljára éppen tegnap sétálgattam a róla elnevezett fantasztikus vásárcsarnokban, Lyonban. Elképesztően sokat tett a szakácsokért, a vendéglátásért.

R.I.P. helyett Work In Peace! :)

És akkor a jóra fordult hír örömére ma este indul a játék Gourmet Fesztivál belépőkért a Facebook-oldalon!

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr974564192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JóMarietta 2012.06.04. 11:45:48

"Akinek halálhírét keltik, sokáig fog élni" Hurrá, éljen soká!!!

Lecsó11 2012.06.04. 15:04:54

Ő mindenképpen a legnagyobb, nagyon örülök, hogy végül nem igaz!

Lacusru 2012.06.04. 15:34:57

@JóMarietta: "Akinek halálhírét keltik, sokáig fog élni" Hurrá, éljen soká!!!

Ennek a "buta" álhírnek köszönhetően bízom abban, hogy a 100. születésnapi vacsorája legalább 500 csillagos lesz (a 90. 300, a 95. 400)

Csak így tovább Bocuse "bácsi" :-)

Mr. Jerkow 2012.06.04. 15:47:10

Nagyon sajnálom, hogy meghalt!

fingerbangs 2012.06.04. 16:23:32

szegény bácsi
így meghalni...

[corristo] 2012.06.04. 16:31:55

figyimár, mik voltak azok a "meglehetősen komoly források"? mer mondjuk a wannabetvchef vagy min kívül sehol semmi nem volt egész délelőtt.

Emődi Tehéntánc · http://foodies.hu/blog/ 2012.06.04. 18:44:24

Vicces így utólag elolvasni a hírt. Jó, hogy álhírré érett. :)

martinzol 2012.06.04. 19:05:22

Elég gusztustalan és hatásvadász, még este 8-kor is ezzel a címmel fent lenni az index főoldalán!
Ennyire szükség van a klikkre? Sírnak a reklámozók?

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.06.04. 20:32:45

@martinzol: bár nem gondolom, hogy igazán érdekelnek a kérdéseidre adott válaszaim, de azért veszem a fáradtságot:
1. semmilyen (nekem) bevételt hozó hirdetés nincs a blogomon.
2. nem én szerkesztem az index címoldalát, de ez talán neked sem meglepetés.
köszi a figyelmet. :)

wilson77 2012.06.05. 05:41:02

ühüm.
És az Index adja a címeket, amit kitesz a főoldalra?
Nagy a kép. :)
-w.

csoki és steak · http://csokissteak.blogspot.com/ 2012.06.05. 08:13:10

@martinzol:
ez egy blog, Te szerencsétlen. Megírja az illető a cikket, ha a zindex akarja kiteszi címlapra, ha nem, akkor nem, nem a tagon múlik!
Azért gratulálok a hozzáállásodhoz...

csoki és steak · http://csokissteak.blogspot.com/ 2012.06.05. 08:14:31

a lényeg persze nálam is elsikkadt...
örülök, hogy csak rémhír volt az egész, reméljük még sokan és sokáig élvezhetik a munkássága gyümölcseit!

martinzol 2012.06.05. 08:51:35

@csoki és steak: Ez egy blog, amit le is lehet törölni. Lehetett volna egy másikat helyette kirakni, azzal a címmel: BOCUSE NEM ENGEDI EL A FAKANALAT... Talán... Bár t,i blog írók biztos jobb címeket tudtok összeollózni...
Egyébként velem a Wolf András osztotta meg a rossz hírt és ott olvastam és mikor a neten rákerestem akkor derült ki, hogy a hír kamu. Ezzel szemben este azt látom ezen a blogon az index közreműködésével, öles betűkkel írva, hogy a fakanál még mindig le van téve... Odakattintok és mit olvasok? A hír kamu...
Egyébként meg, az a jó édesa.... a szerencsétlen.
Bár lehet, hogy igazad van: szerencsétlen vagyok., mert válaszra méltattalak a drága időmből...

martinzol 2012.06.05. 08:55:15

@világevő: Érdekelnek, elolvastam! Elnézést kérek, hogy anyagiakkal foglalkoztam... csak felhúztam magam, mert még este is ebbe a verzióba futottam bele... Egyébként is a Wolf Andris kezdte, ő sokkolt le mindjárt tegnap reggel az FB-n

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.06.05. 09:07:35

@martinzol: elfogadom! ahogy láthatod az update-ekből fent, igyekeztem azonnal korrigálni a rémhírt, sőt, beszereztem Lyonból a cáfolatot is és közzé is tettem már délelőtt. ha töröltem volna a bejegyzést, akkor, ha be van linkelve valahol (pl index-címlapon), akkor csak egy hibajelzést kap, így legalább, aki idekattint megkapta az infót.

martinzol 2012.06.05. 09:23:32

@világevő: akkor ezt megbeszéltük... remélem sok nap, hónap és év eltelik, hogy a hír aktuális legyen...
Az a bajom a legtöbb bloggal, TISZTELET A KIVÉTELNEK, hogy teljesen bulvárossá kezdenek válni. Szinte nincs is hír, de valamiért kikerülnek, én marha meg elolvasom... Naponta többször... és ez bosszant.
Rajtaütésszerűen szoktalak olvasni... szép napot!

csoki és steak · http://csokissteak.blogspot.com/ 2012.06.05. 09:24:29

@martinzol:
gratulálok a szellemi színvonaladhoz... ezzel be is fejeztem...

martinzol 2012.06.05. 09:41:58

@csoki és steak: Az enyémhez? Te, "szerencsétlenezel" engem és te gratulálsz? Magadnál vagy?
Egyébként meg, abba a magasságba ahová te magad helyezed, nem is biztos, hogy ott akarok lenni.
..és most beülök a bazi nagy mercimbe és magamba nézek, hogy milyen tökéletes a világ, hogy egy tehetségtelen, de viszont jellegtelen blogíró elhelyezett az emberiség palettáján. Köszönöm NEKED, hogy visszarántottál a földre, Te tökéletesek között is a legtökéletesebb... Egyébként, ha vetted volna a fáradságot akkor fentebb elolvashattad volna: elnézést kértem a blogírójától...
Várom a mercis közhelyeket... hajrá!!!!

JóMarietta 2012.06.05. 09:42:43

@martinzol: ... igen ez egy blog, amit le is lehet törölni, és igen ez egy blog, amit nem kötelező olvasni... és ez az internet, ahol nem kell mindig mindent rögtön elhinni...

martinzol 2012.06.05. 09:52:46

@JóMarietta: Újabb front... nem is hittem el. Ellenőriztem, tudásomnak megfelelően... de még este is ez volt az indexen és az ördög nem alszik. Lehet mégis igaz a hír? Már tudom nem a szerző tehet róla, hogy az indexen mikor kerül ki és meddig van ott... és higgye el, nagy fiú vagyok, nem hiszek el mindent, már kábé 40 éve...

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2012.06.05. 10:15:46

@martinzol: @JóMarietta: @csoki és steak: jaj, peace, senki se akar rosszat, közös az érdeklődésünk, szeressük egymást inkább. meg az evést :)

JóMarietta 2012.06.05. 12:07:08

@világevő: én szeretlek :-)... és enni is...

JóMarietta 2012.06.05. 12:09:13

Tényleg nem szeretnék/szerettem volna megbántani senkit. Elfogadom, h van vkinek véleménye, elfogadom a kritikát is (ha jogos)... csak a stílus... arra viszont nagyon érzékeny vagyok. Csók mindenkinek!

JóMarietta 2012.06.05. 12:10:34

@martinzol: ennek őszintén örülük :))
süti beállítások módosítása