Párizs a feszes hasizmok ellen
2011. június 25. írta: világevő

Párizs a feszes hasizmok ellen

Óriási összecsapásra készül a fények városa és a hasizomzatom. Miután sikerült pár hónappal ezelőtt megszabadulni egy nagyobbacska macska méretű csomagtól a hasamban, egész ügyesen őrizgettem is a karcsúsodásomat, de mától kezdve rettenetes veszélyek leselkednek rám, úgy hívják őket: Pierre Gagnaire, Guy Savoy, Pierre Hermé, Inaki Aizpitarte, Jean-Georges Vongerichten, Michel Rostang, Thierry Breton, Yves Camdeborde és még sok hasonló francia név, egytől-egyig szakmájuk legnagyobb mesterei, legyen az szakácsművészet vagy cukrászat.

Úgy gondoltam, hogy egy ilyen össztűz ellen nem vehetem fel védelem nélkül a harcot, ráadásul a mindig friss és naprakész Nesze!szer-blog bloggere személyesen megkeresett, hogy milyen érdekes terméket kaptak éppen, csak a csupa csaj között, nincs aki letesztelje a hasformázót. Ők ugyanis a legnagyobb magyar beauty blog, ahol nem a marketingszöveget nyomják, hanem tényleg ki is próbálják a cuccokat.

Idézem a dobozról: "Deborah Hasformázó gél. Használati útmutató: masszírozza erőteljesen a bőrbe. Az alkalmazás helyén csípős érzés vagy kipirosodás jelentkezhet, amely természetes és a termék működését jelenti."

Hogy miért Deborah a magyar neve, ha az sehol sem fordul elő sem olasz, sem az angol nyelvű részen a csomagoláson, maradjon titok, én sem tudom, a lényeg a hatás. A kép alapján egyértelmű six-pack várható, a közbenső fázisokról nem fogok feltenni képeket, de ha tényleg bordás hasizmom lesz Deborah-tól, azt mindenképp közzéteszem.

Mintegy mellékesen persze alaposan felkészültem az útra a francia főváros éttermi kínálatából is. Még nem biztos, hogy minden összejön, de ez a bő lista, pár fontos dolog le van már fixálva. (például a 3 csillagos Gagnaire és a két csillagos Rostang, a 3 csillagos Savoy még nem biztos, hogy sikerül.) 

Íme a lista:

Guy Savoy ∗∗∗

Pierre Gagnaire ∗∗∗

Michel Rostang ∗∗

Le Chateaubriand

Pierre Hermé

Market de Jean-Georges Vongerichten

Ambassade Auvergne

Chez Michel de Thierry Breton

Comptoir, a bisztronómia élharcosa, Yves Camdeborde

Sada Haruaoki, japán-francia cukrászda

La Patisserie des Reves 

Az első akadályt máris leküdzdöttem, időben észbekaptam még otthon, hogy a 200 ml-es flakon nem lesz jó, ha csak kézi poggyászt viszek, így áttöltöttem egy kis üvegbe, amiben még Gozóról (Málta) származó gyümölcsös-paradicsomos csatni volt, csak már rég lejárt. Aztán persze a trükközés feleslegesnek bizonyult, végül még is feladtam a táskám...

 Persze lesznek majd részletes, fotós beszámolók is, csatlakozz a Facebook-oldalhoz, hogy ne maradj le!

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr633001874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.06.25. 18:19:54

Egy pillanatig se aggódj! A feszes hasizom mindenképpen megmarad, csak lesz felette 3-4 kiló Császár szalonna.

hallari 2011.06.25. 20:53:01

Sose hittem ezekben a szerekben, de ha erőteljesen kockásodsz, mindenképp írj róla (persze képpel megtámogatva...). :)

Martian (törölt) 2011.06.25. 22:56:49

Nem kell egyszerre sokat enni és így nem jön vissza a pocak...

kerdesek05 2011.06.26. 01:21:29

a neszeszer blognak konkrétan azt sem hiszem el amit kérdez. és ebben elég szerepe van a szerzőnek Szabó Patríciának:)

lifetilt.blog.hu/2011/06/05/a_nesze_szer_blog_atveres

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2011.06.26. 11:15:09

Inaki speciel baszk. (És a baszkoknál nem főz jobban senki...)

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.06.26. 11:20:44

@Mitzi von Küche: Inaki baszk, igen, nem is írtam mást. Viszont nagyon bonyolulttá tette volna a mondtatot, ha erre kitérek :)
A kijelentésed második felével nem vitatkozom, nem vagyok meggyőződve az ellenkezőséről, az biztos.

Attilajukkaja 2011.06.26. 13:22:58

Azt hittem, Parizs elott lesz valami Taste of London beszamolo is :o[
Vagy az meg ezutan lesz?

R. · http://macskanyelv.freeblog.hu 2011.07.18. 16:30:13

@kerdesek05: Patrícia írja? na akkor mostantól rendszeresen olvasni fogom:) régen a Cosmo-ba is csak azért néztem bele, mert mindig röhögőgörcsöt kaptam a főszerkesztői leveleitől.

Jokó: hasad? kockás már?

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.07.18. 17:10:27

@Attilajukkaja: az sajnos elmarad, nem mentem végül idén.
@R.:
dehogy kockás, nem is lesz az sose :)

Attilajukkaja 2011.07.18. 20:29:34

@világevő:

"nem mentem végül idén."

Semmi gond. A szuleim is azt mondtak annak idejen, hogy jon a Mikulas. Aztan megsem jott. Ha azt tuleltem,...

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.07.18. 22:34:56

@Attilajukkaja: ajjaj, nem akartam gyerekkori traumákat felszakítani, ha ezt tudom, elmegyek inkább Londonba! :)

Attilajukkaja 2011.07.21. 09:50:32

@világevő:
"ha ezt tudom, elmegyek inkább Londonba!"
:o))))
Ez szubjektiv dolog, de nekem London szazszor inkabb bejon, mint Parizs. Mindket helyen nagyon finomakat ettem, de talan a nyelvismeret tehet rola, talan az, hogy Londonban volt szerencsem honapokig dolgozni, ergo otthonosabban erzem magam benne. Es mig a francia embereket ugy altalaban nagyon baratsagosnak ismertem meg (videk, mas varosok), addig a parizsiak sokszor voltak velem undokok. Londonban viszont nem volt rossz tapasztalatom. Az igaz, hogy az angol konyhat nem nagyon sikerult megismernem, de mivel skotoknal laktam, ezert nagyon finom hazikosztot ehettem. Allitolag a skot konyhara nagy hatassal voltak a franciak (?). Mivel nem vagyok husevo, ezert a haggis nalam kimaradt, de egy jo vadlazacot vagy cranachan-t barmikor bevallalok :o)
London amugy sem Anglia, ahogy Parizs sem Franciaorszag. Szerintem.
süti beállítások módosítása