Az evés olimpiai döntője
2011. június 11. írta: világevő

Az evés olimpiai döntője

Egy kis szórakozás a hosszú hétvégére: A Momentán Társulat rögtönzött olimpiai döntője evés sportágban. A felvétel a Gösser NaturZitrone 0.0% sajtóbemutatóján készült.

 Ja és szerintem egész jó az alkoholmentes radler, életem első alkoholmentes söre volt...
 
Hamarosan folytatódik a világevés, újabb izgalmas úticélokkal, éttermekkel, csatlakozz a Facebookon!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr112974820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenoce · http://www.deezer.com 2011.06.11. 14:07:15

A 3 eves fiam is ezt tolja... Nagyon izlik neki :)

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.06.11. 14:19:31

@Songoman: mármint a levegőevést vagy a naturzitronét? :)

Lacusru 2011.06.11. 14:53:25

Már hűl egy dobozos verzió a hűtőben... kíváncsi leszek rá! Az alkoholos változata nem volt rossz és túl sok káros anyag sem volt benne.
Tényleg, ezt még nem is néztem meg, miből készült!

Ha jó a cucc, akkor nyert ügyük van vele nálam... mivel az alkoholt nem csípem, viszont a sört nyári nagy melegben igen. A citromos sör meg nem rossz :-)

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.06.11. 14:58:07

@Lacusru: én is szeretem a másikat is, ebben meg azt hiszem még kevésbé van bármi káros is.
ja és magyar fejlesztés, az osztrákok is innen veszik majd át elvileg.

Lacusru 2011.06.11. 15:14:02

Kicsit édes szerintem, de egyébként jóízű!

Lacusru 2011.06.11. 15:20:21

@világevő: Igen, gyakorlatilag semmi gázos cucc nincs benne.
Mikor 2009 tavasszal bemutatták az alkoholos változatát, nagyon féltek attól, hogy nem fog menni itthon. Ahhoz képest állítólag túlteljesítették az elvárásokat. (emlékszem, a sörös képviselő könyörgött, hogy legalább ingyen adjuk pár napig a vendégeinknek az ebédmenü mellé - hátha rászoknak páran)
Ez az alkoholmentes szerintem nyerőbb lesz... mivel ezt a műfajt senki sem az alkoholtartalma miatt fogyasztja, hanem mert kellemes frissítő.

Tenoce · http://www.deezer.com 2011.06.11. 15:25:37

Jelenleg az arab orszagokban van nagy hagyomanya az alkoholmentes, gyumolcsizu soroknek. Dubaiban tobb polcnyi ilyen volt. Minden sorgyarto multi kepviseltette magat.

Lacusru 2011.06.11. 23:43:06

@Songoman: Gondolom :-) Csodálom, hogy az alkoholmentes vodkát és társait nem találták még fel! Alkoholmentes whiskey kólát láttam már valahol az araboknál, förtelmes volt.

A vicc egyébként az, hogy nálunk is isszák a Virgin Mojitót, dupla bacardival! Az egyik törzsvendégünk meg dupla Long Islandot szokott kérni... egyik alkalommal, mikor a taxihoz támogattuk őt, kérdeztem is, nem lesz baj, minden rendben? Erre ő: "Allah ide nem lát, ne izgulj!" -hát én nem izgultam, a taxis annál jobban :-)

fogash 2011.06.17. 13:30:45

Azért azt jó, ha tisztázzuk, hogy ezek a citromos izék NEM SÖRÖK. Az alkoholmentes meg pláne nem! Ezek fanyarabb ízű üdítők, a fanták-mirindák-schweppesek nem túlédesített versenytársai, de egy SÖRT ne sértegessünk már azzal, hogy egy lapon említjük velük ezeket az üdítőket!

Egy gasztro-bloggger erre odafigyelhetne...

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2011.06.17. 19:39:46

@fogash: köszi a kioktatást, de ha már ennyire a tudomány vizeire evezel, akkor definiáld nekem légy szíves, hogy mi sör és mi nem sör.
ez a cucc tudtommal hagyományos sörkészítő eljárással készül, kivonják belőle az alkoholt és adnak hozzá citromlevet.
de ha figyelmesen olvastad a mindössze 4 mondatot, akkor láttad, hogy a RADLER szót használtam első sorban, tehát végképp nem értem, hogy mi a probléma, akkor sem, ha a fenti soraimmal nem értesz egyet.
süti beállítások módosítása